Thulium

Egy panel - több csatorna. Minden ügyfélszolgálat (forródrót, helpdesk, chat) egy helyen történik – az Ön böngészőjében. Így működik az omnichannel. A Thulium egy call center és elektronikus támogatási rendszer. A Thulium és a BaseLinker platform integrációja leegyszerűsíti az ügyfélszolgálat kezelését. Az ügyfelek megkereséseit egy virtuális ügyfélkapcsolati központban dolgozzák fel.

A Thulium valós időben tölti le az alapvető ügyféladatokat a BaseLinker rendszeréből, és lehetővé teszi a vevői megrendelések összegyűjtését. Az ügyfélkártya megnyitása után a Thulium megjeleníti az ügyfél és a rendelés adatait. Az ügyféllel való telefonos kapcsolatfelvétel során az alkalmazott azonnal hozzáfér a szükséges adatokhoz, ami felgyorsítja a támogatási folyamatot. Ha a vevő különböző bejelentkezéseket használ több szolgáltatáshoz, de ugyanazt az e-mail címet használja, a Thulium képes felismerni őt ugyanazon személyként.

Az integráció a Thulium oldalán érhető el – a Thulium és a BaseLinker ügyféladatbázisainak szinkronizálására támaszkodik. Az új ügyfelek / rendelések későbbi szinkronizálása automatikusan történik minden félórában.

Ez a kapcsolat a BaseLinker kiegészítés része, amely több száz kiegészítés integrációját tartalmazza egy áron. Fedezze fel a többi elérhető fejlesztést és widgetet a Webareal Kiegészítések között.

Plug-in készítő:

Base.

info@base.com

Ez a bővítmény ingyenes!
Vissza

Ez a kapcsolat a kiegészítő része Base., amely tartalmazza más kiegészítők integrációját egy áron. Fedezze fel a további elérhető fejlesztéseket és widgeteket is.