Bővítmények az Eshop-gyorsan webshopokhoz
Responso
Próbálja ki azt az eszközt, amely megakadályozza, hogy éjszaka közepén válaszoljon sürgős ügyfélkérdéseire. A Responso úgy kezeli őket, mintha az Ön üzletének valódi alkalmazottja lenne.A folyamatok automatizálása, az ügyfélkérések több csatornáról történő kezelése egy panelen a Responso egyik jellemzője. Ne veszítsen ügyfeleket a rossz kommunikáció miatt.
A Responso lehetővé teszi az üzenetek kezelését különböző forrásokból egy panelen - összegyűjti többek között az Amazon, Allegro, e-mail fiókok és Facebook üzeneteit. Hasznos autoreferátum funkcióval is rendelkezik.
A Responso integrációja a BaseLinkerrel megkönnyíti a munkát magában a BaseLinker panelen. A BaseLinker rendelési kártyáján láthatja a Responso-val folytatott összes ügyfélkommunikációt, és közvetlenül a BaseLinkerben folytathatja a beszélgetést. A „Rendelések” lapon a „Responso” alszolgáltatás is látható azzal az információval, hogy hány üzenet vár válaszra.
Ez a kapcsolat a BaseLinker kiegészítés része, amely több száz kiegészítés integrációját tartalmazza egy áron. Fedezze fel a többi elérhető fejlesztést és widgetet a Webareal Kiegészítések között.

Telepítés folyamatban...
Egy kis türlemet kérünk
Sikeres volt a telepítés!
Elakadt a telepítés. Próbáld meg később.