Responso

Próbálja ki azt az eszközt, amely megakadályozza, hogy éjszaka közepén válaszoljon sürgős ügyfélkérdéseire. A Responso úgy kezeli őket, mintha az Ön üzletének valódi alkalmazottja lenne.

A folyamatok automatizálása, az ügyfélkérések több csatornáról történő kezelése egy panelen a Responso egyik jellemzője. Ne veszítsen ügyfeleket a rossz kommunikáció miatt.

A Responso lehetővé teszi az üzenetek kezelését különböző forrásokból egy panelen - összegyűjti többek között az Amazon, Allegro, e-mail fiókok és Facebook üzeneteit. Hasznos autoreferátum funkcióval is rendelkezik.

A Responso integrációja a BaseLinkerrel megkönnyíti a munkát magában a BaseLinker panelen. A BaseLinker rendelési kártyáján láthatja a Responso-val folytatott összes ügyfélkommunikációt, és közvetlenül a BaseLinkerben folytathatja a beszélgetést. A „Rendelések” lapon a „Responso” alszolgáltatás is látható azzal az információval, hogy hány üzenet vár válaszra.

Ez a kapcsolat a BaseLinker kiegészítés része, amely több száz kiegészítés integrációját tartalmazza egy áron. Fedezze fel a többi elérhető fejlesztést és widgetet a Webareal Kiegészítések között.

Plug-in készítő:

Base.

info@base.com

Ez a bővítmény ingyenes!
Vissza

Ez a kapcsolat a kiegészítő része Base., amely tartalmazza más kiegészítők integrációját egy áron. Fedezze fel a további elérhető fejlesztéseket és widgeteket is.