Mailstep

A teljesítési szolgáltatás megszabadítja Önt a rendelési logisztikai gondoktól. Csatlakozunk az Ön webáruházához, és megoldjuk az összes logisztikát a rendelés fogadásától az áru ügyfelekhez történő szállításáig. Gondoskodunk az áru tárolásáról, rendeléskezelésről, csomagolásról, szállításról és visszaküldések kezeléséről.

A BaseLinker fiók és a Mailstep fiók integrációja lehetővé teszi, hogy egy intuitív rendszerben ellenőrizze és kezelje a teljesítési rendeléseket. A teljesítés mint a logisztikai szolgáltatások kiszervezésének formája egyre népszerűbb a kiskereskedők körében. A logisztikai folyamatok külső cégnek történő kiszervezése időt takarít meg, megszünteti a raktárbérleti fix költségeket, és csökkenti a csomagolási vagy szállítási hibák számát. A kínált szolgáltatások köre szolgáltatónként eltérő lehet.

Az API-n keresztül történő kapcsolat révén a BaseLinker és a Mailstep rendszer információt cserélhet az új rendelésekről, amelyek megjelennek a weboldalán vagy a piactér fiókjában. A BaseLinker x Mailstep integrációt harmadik fél vállalat biztosítja – a panelhez történő hozzáadás előtt vegye fel a kapcsolatot a szállítóval.

A Mailstep rendszer integrációja a BaseLinker rendszerrel lehetővé teszi:
- rendelések továbbítását a Mailstep rendszerbe (beleértve a rendelések automatikus továbbítását és a visszaküldési rendelések feldolgozását)
- a rendelés aktuális állapotának megjelenítését
- a nyomkövetési szám automatikus továbbítását az ügyfélnek vagy a piactér platformnak

Ez a kapcsolat a BaseLinker kiegészítés része, amely több száz kiegészítés integrációját tartalmazza egy áron. Fedezze fel a többi elérhető fejlesztést és widgetet a Webareal Kiegészítők között.

Plug-in készítő:

Base.

info@base.com

Ez a bővítmény ingyenes!
Vissza

Ez a kapcsolat a kiegészítő része Base., amely tartalmazza más kiegészítők integrációját egy áron. Fedezze fel a további elérhető fejlesztéseket és widgeteket is.