Bővítmények az Eshop-gyorsan webshopokhoz
Call Center Online
A Call Center Online lehetővé teszi az ügyfélkezelési folyamatok többcsatornás támogatását telefonon, e-mailben, SMS-ben, chaten stb. keresztül.Mit nyújt a Call Center Online és a BaseLinker rendszer integrációja:
- Ciklikus, automatikus szinkronizálást a megrendelések és ügyfelek között a BaseLinkerhez csatlakoztatott áruház és a Call Center Online ügyfélszolgálati rendszere között.
információk lekérése a BaseLinker-ből a Call Center Online ügyfélkártyájára.
- A megrendelés állapotának módosításának lehetősége a BaseLinkerben a Call Center Online ügyfélkártyájáról.
- Megjegyzés hozzáadása a BaseLinker megrendeléshez az ügyféllel való kapcsolat során a Call Center Online ügyfélkártyájáról.
- Telefonos / SMS / e-mail kommunikáció üzleti partnerekkel a BaseLinker rendszerből importált megrendelésekből.
- Az ügyfélszolgálati folyamatok monitorozása.
Ez a kapcsolat a BaseLinker bővítmény része, amely több száz más bővítmény integrációját tartalmazza egy áron. Fedezze fel a Webareal Bővítményekben elérhető további fejlesztéseket és widgeteket.

Telepítés folyamatban...
Egy kis türlemet kérünk
Sikeres volt a telepítés!
Elakadt a telepítés. Próbáld meg később.